2009-08-29
 19:28:55

Hemkommna

Hejsan, nu är vi hemkommna från min mormor igen. har varit där och firat min mammas födelsedag som var igår. har varit rätt så trevligt, roligare än att sitta hemma eftersom andre vart med daniel och sina kompisar hela dagen och fortfarande är med dom. så jag vettefan vad jag ska göra hela kvällen.. ha ångest och må dåligt? antagligen.. oftast dom känslorna som kommer när jag inte har något att göra. som nu.. ensam och rastlös.. elin har ju somnat så hon är ju inte till så mycket hjälp. internet får udnerhålla mig en liten stund.. men de håller inte så länge. har chokladglass att äta också. mums.. lite tråkigt ensam som sagt. men får väl bara acceptera det.

tips på saker att göra när man är ensam och har en bebis som sover i samma rum? snälla? =D

The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: