2009-08-14
 18:53:07

hemmet för mig själv, borde njuta men kan inte när jag tvingas vara ensam..

Var precis uppe i affären med hunden jag passar idag, köpte en chipspåse, potatischips såklart, och två chokladpuddingar. ska gotta mig nu.. är ensam hemma hela kvällen, pappa ska ut och mamma är med hennes kompis & hennes kille. enda vännen jag har här är hundjäkeln :p inte till så jättemkt socialtumgänge men det får väl duga.. andre skulle vara med sina kompisar och dennis skulle vara med sina kompisar så jag får väl sitta hemma. inte så jättekul men vad ska man göra.

Får väl kolla på 17 again och mumsa i mig mina onyttigheter, den ena chokladpuddingen är redan slut! haha.

Nu - facebook & bloglovin
Sen - 17 again & potatischips!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: