2009-08-09
 14:29:07

i fredags när jag passade elin första dagen

Hej! nu har vi vart och lämnat elin hemma, gud hon är så söt & rolig. haha. har inte haft tråkigt i helgen iaf, med hennes leende så kan man inte ha tråkigt, hehe. i fredags gick jag och elin o hämta jasmin på fritids, & så satte vi oss på gården och lekte :) sen ringde kajsa så vi åkte hem till henne och myste på altanen. åt pizza och jasmin bada med vattenslangen. sen åkte vi hem, jag & elin följde jasmin hem o sen lämnade jag elin hemma hos pappa medan jag och mamma åkte iväg och kollade på ett hus. sen åkte vi hem, elin hade somnat så jag gick ner till dennis och var där till 12 då älskling följde mig hem :)

Igår vet ni ju vad vi gjorde, åkte till sillvik med andre jasmin & alex.

nu ska jag snart äta korv och sen försöka kanske städa lite? sen läsa ? eller spela? vi får se:) äta måste jag göra iaf för jag mår illa. får se om det hjälper.
ska träffa älskling ikväll igen <3 puss
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: