2009-08-25
 21:42:53

jag är äntligen hemma efter en lång tur i stan och avslutning med mysig middag.

Hejsan :)

Jag kom precis hem, har varit hemma hos Lilian (min mammas moster) med min mamma. först hjälpte jag henne med datorn och sen gick vi ner till en restaurang en liten bit ifrån henne och satte oss och åt lite mat :) schnitzel med pommes frites till mig, skaldjurssallad till lilian och mamma tog en tex mex burgare. mycket trevligt folk där & mkt god mat!

gick i stan med älskling förut, jag fick köpt min väska! jippie. är nöjd över köpet, tycker om den riktigt mkt! den är snygg! hihi. jag har tyvärr ingen kamera att ta kort med och visa er. men jag ska kolla om accent har en hemsida, isf ska jag kika in och kolla om dom har någon bild på den så ska jag visa er! min kamera har jag tyvärr glömt i min mormors bil, min mac med webcam har jag nu lämnat in för lagning för den funkade inte utan laddare i =S. och min andra kamera är sönder och min andra webcam till min pc funkar inte!! så har verkligen ingenting att fota väskan med. hittade också en tröja i stan, på gina tricot. men så fort jag fått min kamera från mormor så ska jag visa er jag lovar!! =) om ni är intresserade dock (;

nu - kika i lite brev jag fått, h&m kort! hihi. samla rabattkuponger på ett ställe så jag inte tappar bort det. ska anteckna lite i min kalender och sen fixa väskan inför imorgon! fan kom på nu att jag glömde köpa hänglås i skolan, måste fixa ett med kod. men får ta ett vanligt hänglås så länge som jag har här hemma. om jag hittar det!  så jag har några häften att ta med mig till skolan imorgon, + träningskläder.. usch.. tur att jag får skjuts av mamma imorgon ju!

puss!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: