2009-08-14
 17:45:19

jag är hemma igen

11 HAR DU:

* Ett förhållande: ja och det är helt underbart
* En bästa vän:  ja!

* Dejtat en av dina bästa kompisar: ja & vi blev tillsammans
* Blivit kär vid första ögonkastet: Hmm.. njaee.
* Fått ditt hjärta krossat: ja tyvärr
* Skrikit åt en lärare: inte direkt skrikit tror jag inte
* Kysst någon och sedan ångrat dig: ja
* Ljugit för dina föräldrar om vart du är:  ja
* Några smycken som kostat över 1000 kr: ja ett halsband, hade ett armband också men det har jag tappat

* Några husdjur: hade en katt för flera år sen, nu bara väntar jag.
* Hamnat på polisstation: nej

10 DAGENS:

* Klädsel: visade jag förut ;) men svarta tights, stort gult linne & vitt linne under
* Hår: Medellångt brunt hår
* Låt: I drove all night - celine dion

* Vill ha: pengar!
* Sjukaste:  har inte hänt något så sjukt än
* Saknad: älskling!
* Köp: biljett till stenungsund
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången: detta måste jag göra något åt


9 FÖRSTA:
* Bästa kompis: dennis
* Kärlek: riktigta, dennis
* Husdjur: När jag var bebis
* Semester: kmr jag inte ens ihåg
* Köpta skiva: kmr inte ihåg de heller
* Piercing: har inga mer än i öronen så det får väl räknas
* Konsert: Backstreet boys!

* Fylla: ehm
 

8 Senaste:

* Personen som sms:ade dig: Älskling men nu har han vart tyst en stund
* Personen som du kramade: ulrika som vi var och träffade i stenungsund
* Peronen som ringde dig: mamsimamsen
* Personen som du ringde: Pappa
* Personen du sa ''jag älskar dig'' till: Min älskade andre stärnman! såklart!
* Filmen du såg: Någon som gick på tv igår
* Gången du grät: igår..

7 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: nej! men vill
* Dejta någon med väldigt mycket tattueringar:  beror på vad han är för typ.

* Kalla dig själv lycklig: Ja, absolut!
* Hellre ta bilden än vara med på den: både och
* Kunna gråta över en kille: jaaa. tyvärr är det så
* Kunna gråta över en tjej:  om de var min kompis så ja
* Kunna springa 50 mil: haha låångt ifrån



6 VAD:
* Gör du just nu: sitter här o svarar som en idiot
* Ska du göra imorgon: inte ett skit planerat tyvärr
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: att jag inte vill leva mer
* Är det för väder hos dig just nu: Sol faktiskt
* Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ansiktet
* Skulle du göra om du vann på lotto: riktigt mkt!


5 BLANDAT:
* Är du blyg inför det motsatta könet: ibland ja
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: njae
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: ja
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta

The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: