2009-08-12
 14:09:05

jag har riktigt tråkigt och ryggen gör det inte bättre

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN:
Mikaela Elin Jacobsson
FÖDD: 1992 11 27
BOR:  Hisingen/Länsmansgården
SMEKNAMN:  De flesta kallar mig Mikaela
INTRESSEN:  Musik, vänner, familj & älskling.
SKOLA:  Plusgymnasiet
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD: försökt njuta av sommarlovet och bara slappa.. men hade velat få ut mer av detta sommarlov. har inte gjort mkt alls.
SAKNAT NÅGON: Ja!
ÅNGRAT NÅGOT:  jaa...
LJUGIT: Ja
SVIKIT NÅGON:  vet jag inte..
GRÅTIT: Ja, var och varannan dag
SKRATTAT: Ja
VARIT SJUK: ja, jag är sjuk i huvudet hela tiden
VARIT UTOMLANDS:  nej men hade så jävla gärna velat!
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:  nej skulle jag inte göra
KÄNSLOR: Blandat, trött och vill bara gråta..
GRÅTER DU OFTA: var och varannan dag

SKRATTAR DU OFTA:  Så ofta jag är med min älskling så
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:  som jag skrev, trött och vill bara gråta...
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: bra & dåligt, det går upp och ner all the time. ryggen värken, problem hemma och saknar älskling varje sekund jag är utan honom!
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: ne...
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Ja alla ungdomar har väl det.

KÄRLEK: ..
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: har haft min sanna kärlek ett tag nu

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: jag blev rätt förälskad, men nu har jag hittat den rätta (:
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN :  JA!
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:  ja just nu
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: ja!!
OM JA, VEM : Andre Stärnman (L)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:  1 ?
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:  ja det är väl en sak man får leva med om man ska vara kär.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:  ja verkligen!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:  olika
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET:  söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: det spelar mig ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR:  har jag inte tänkt på så..

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunett
ÖGON FÄRG: Grön ibland med nyanser av blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: medellångt
SNYGG ELLER FUL:  OK
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE:  Vissa dagar, med dt är väl så dt ska vara
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER:  ja
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:  Ja
HAR DU LÅNGA NAGLAR:  nej men jag vill ha!
SMINKAR DU DIG: med mascara inte mkt annat
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN: som jag sa bara mascara, gillar inte att gå utan mascara för ser så förbaskat trött ut då

The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: