2009-08-22
 01:29:31

jag lever faktiskt

hej vi är hemma. kom hem runt femtiden förut men har inte haft tillgång till internet förräns nu. åkte till stan med pappa när jag kom hem sen när jag kom hem gick jag direkt upp till carolina för att prata en stund med henne, skönt att prata av sig och så. har mycket att fundera över nu.. får bestämma migpå måndag. mellan 10-11 kom andre och så gick vi hem till mig snabbt och så hämtade jag mi mac och så gick vi hem till honom sen. Andre har nu suttit under kvällen och spelat lite och jag har skrivit på min bok. var längesen jag skrev så hade mycket att skriva, har hänt mycket den senaste tiden och jag har mycket tankar i huvudet som jag behöver få ut. men behöver sitta och skriva länge om jag ska få ner allt. men jag fick ner en del nu iaf. nu har iaf andre spelat färdigt därför lånade jag internet en stund, för att visa er att jag lever =) orkar inte skriva så mkt mer så jag hör av mig när jag orkar nästa gång!

hoppas ni har det bra :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: