2009-08-11
 20:31:06

kalas kalas

Hej, jag kom precis hem från Jasmins sexårskalas. god mat och god fika. bjöds på tacos i stora mängder, gott. längesen man käkade det nu. ill efterrätt serverades kakor och glass. choklad och vanilj. choklad - självklart min favorit! Bjöds också på en massa tillbehör som strössel och chokladsås. kunde det blir bättre? tror dock inte det. haha.

nu sitter jag här, andre är med sina vänner och jag sitter här med världens värk i ryggen. förjävligt.. kan i stortsett inte röra mig utan att det kommer en kramp som sprider sig snabbt genom hela ryggen och håller i sig i en minut. sen tar det en liten stund och så fort jag rör mig igen så kommer den där spridningskänslan av kramp tillbaka igen. inte alls behagligt.. vill bara få bort det.

nu blire visa er kalasoutfiten, vad jag köpte för något av min lön (för ett tag sen men vadådå? haha) och lite så. sen blire facebook och bloglovin. sen lägger jag mig och läser första boken i Twiligth serien. sen blire nog att kolla på en film, 17 again eller någon annan lite mer udda film som inte så många känner till tror jag. vi får väl se :)

hoppas ni haft en bra tisdag iaf! och att ni får en lika bra onsdag =) om inte ännu bättre! ;)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: