2009-08-14
 20:19:23

klump i magen av ensamheten

Har inte börjat kolla på filmen än, har en klump i magen som inte alls är särskilt skön.. alla är inne i stan och roar sig medans jag sitter här ensam och ledsen.. vill inte! varför kan inte jag också få vara över 18? Jävla november månad.. jag förstår inte varför jag mår så dåligt för egentligen borde det vara skönt att vara ensam och njuta av de tysta.. men jag mår långt ifrån bra och njuter verkligen inte.. jag vill inte vara ensam.. andre och alla hans kompisar är i stan och roar sig, dennis med, pappa också. mamma är med sin kompis och roar sig. jag då? jag sitter ensam, mobbad och ledsen vid min dator som en jävla 12 åring! snälla hjälp mig.. är som en ångest klump i magen som bara växer..

hoppas ni har en trevlig kväll, hoppas jag klarar resten av den.. hejdå!
The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: