2009-08-15
 17:20:20

kött med potatisklyftor

Hej. jag har inte orkat skriva något idag, brist på ork och framförallt brist på saker att skriva. ni har säkert klarar er utan mig ändå. hehe. jag har iallafall inte gjort  så jättemycket, gjorde pannkakor till frukost och bara suttit vid datorn. just det tog mig ett varmt bad förut också, skönt. efter det satt jag bara vid datorn igen, ska snart ut med hunden igen väntar bara på att andre ska komma så vi kan gå ut. om de slutar regnar så går vi ner och hämtar hans hund med :) så får hoppas på att regnet slutar! haha.

har precis ätit middag, kött och potatisklyftor. gott!
nu väntar jag bara på älskling, sen blir det promenad. skriver nog inte mer idag, men vi får. ni får ha en underbar lördagskväll i vilketfall! =)

Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Marie

ah jaa ska göra det. =)



PUBLICERAT: 2009-08-16, 03:25:57 | URL: http://marrwie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: