2009-08-15
 02:01:48

kvällen full med ångest

godkväll/natt.. satte igång the sims 3 förut men hade ingen ro alls för att sitta och spela. ibland kan jag sitta i flera timmar men den här kvällen har nog vart den värsta kvällen på länge. har inte alls mått bra och ångest känslan i magen har vart där hela tiden & ligger där fortfarande. jag vet inte ens varför! vet inte hur jag ska få den att försvinna.. hade bara velat ha älskling här.. behöver hans tröst och närhet.. men men.. man kan inte alltid få det man vill.. har iallafall försökt men han är ute på stan.. som alla andra. ja vill också vara 18 :( 1 & ett halvt jäkla år kvar.. helt sjukt. måste jag fylla år i november! jäkla piss..

men jag stängde iallafall ner the sims 3 efter bara en liten stund, klädde på mig och gick ut med hunden. läskigt när det är mörkt ute men var ju tvungen.. andre ville ju inte komma så var ju illa tvungen. när jag kom in igen satt jag vid datorn en snabbis, inte alls länge. tog mitt täcke därefter och gick upp på övervåningen och hunden gick snällt efter, hehe.. satte på 17 again och låg i soffan och bara försökte andas och glömma bort ångesten.. gick inte alls bra, grät genom halva filmen :s... ja.. när jag skulle gå upp för att stänga till balkongdörren fick jag så ont i ryggen igen. kunde inte ens lägga mig ner igen? Så fick sitta upp resten av filmen. helt cp.. ryggen har ändå vart helt okej idag och så kan det vända så plötsligt av att jag bara reser på mig. iallafall... när 17 again var slut kollade jag vad pappa hade för filmer och han hade bara en som jag inte hade set och det var en Wallander film - kuriren . så jag satte på den och den var slut för inte så längesen nu för gick direkt ner och satte mig här när den var slut.

Jag gillar Wallander filmerna faktiskt. Beck & Wallander är faktiskt bra svenska filmer. Svenska filmer brukar inte hålla, men wallander & beck är faktiskt helt ok filmer. men nu ska jag lägga mig och läsa.. ska försöka somna så fort som möjligt så jag slipper dessa ångesttankarna.. ska upp tidigt imon & gå ut med hunden oxå. Jasmin ska nog hänga med mig på en promenix. ska väl bli skönt...

får se vad som händer imon.. hoppas på en träff med älskling, men man vet aldrig. träffar nog dennistennis annars.
skriver imorgon! <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: