2009-08-13
 22:52:46

Lägenhet

Hej på er! sorry att jag har uppdaterat uselt idag, jag kom hem någon gång innan 4 och åt thaimat med pappa, sen hann jag inte göra så jättemycket innan jag skulle iväg med mamma. Vi satt och pratade hela vägen till olskroken, mycket tjöt och mycket gap, haha.. kan inte prata normalt när hon blir frusterad inte. haha. bara att ta typ. men i olskroken skulle vi hälsa på en såkallad Björn som hyr ut lägenheten i Gerrebacka. Han ville prata lite med oss och lära känna oss litegrann. Veta vad vi är för människor och sådär. Klart han inte vill hyra ut till någon han inte vet någonting om. De hade visst världens otur med hyresgästerna han hade nu, helt galna människor. inte betalt i tid och bara snackat en massa blaja hela tiden. synd ändå. men de ska iaf flytta ut sista augusti och om vi får lägenheten så flyttar vi in typ 1 september? Kan det bli bättre! Fan vad skönt det hade vart att bara komma härifrån. Men björn och hans tjej skulle träffa några fler som var intresserade, så hoppas han gillar oss mest ^^ då kanske vi får den ju så man måste ju hoppas! =) haha.

Men vi skulle få svar om ca en vecka, så jag längtar! blir så besviken om vi inte får den =/ men imorrn ska jag och mamma till vågmästare och kolla på en lägenhet klockan 8 på kvällen. En 3:a för 5000 typ. Fast det var jättemånga som skulle komma och kolla. men vi får väl se.

Hoppas detta går vägen iallafall så vi slipper bo såhär så mycket länge till =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Anonym

ska inte din pappa flytta med er?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: