2009-08-26
 00:24:30

Planeringarna är klara fram till 13 september, iaf skola och träning för det mesta.

Godkväll, nu har jag planerat klart i kalendern. planerat fram till 13 september med skola och träning. firande med älskling, födelsedagar och barnpassning! fyller på så fort det kommer upp något, får inte glömma det! jag har aldrig använt så mkt kalender innan, men jag behöver verkligen det för jag glömmer alltid av allting. som prov och sådant.

nu ska jag kolla lite snabbt på några sidor och sen lägga mig i sängen och kolla på tv en stund och sen försöka sova. upp åtta imorgon och duscha och fixa mig snabbt. sen blir det lägenhetsvisning för mig och mamma, sen kör hon mig direkt till skolan, hoppas jag hinner till min första naturkunskapslektion! vill ju inte vara sen första lektionen! dåligt intryck kanske.. skämmigt också eftersom hon antagligen kommer prata igenom hela lektionen, då vill man ju inte bara traska in och störa liksom. vi får se hur det blir! ska försöka hinna iaf!

skriver kanske imorgon bitti, men kan inget lova. beror på hur trött jag är och hur mycket tid jag får över. :)
hoppas ni sover gott nu iaf! puss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: