2009-08-02
 18:44:39

Sann kärlek

Jag älskar andre cpiga stärnman! =)

Det finns så många känslor han ger mig varje gång jag är med honom.
En känsla - när han kysser mig.
En känsla - när han ler mot mig
En känsla - när han håller om mig - tröstandes.
En känsla - när han håller om mig och säger att han älskar mig.
En känsla - när han kollar mig djupt in i ögonen.
En känsla - när han tar min hand i sin
En känsla - när han lägger sin hand på mitt lår på bussen
En känsla - när han tar min hand i sin - bland sina vänner
En känsla - när vi precis ska somna och han kramar om mig lite extra hårt
En känsla - när han viskar i mitt öra att han älskar mig
En känsla - när han pussar mig försiktigt och lugnt
En känsla - när han kysser mig, inte alls försiktigt och lugnt.
En känsla - när han kollar mig i ögonen och kan inte låta bli att le

Det finns så många olika känslor den här killen ger mig, men varenda jävla känsla är lika speciell och underbar. och varenda jävla känsla gör mig varm inombords och får mig att smälta. varenda jävla känsla får mig att tänka att den här killen kommer jag aldrig släppa taget om. varenda jävla känsla får mig att känna mig älskad. varenda jävla känsla får mig att vilja älska honom dubbelt så mkt tillbaka!


Detta är sann kärlek, och det är jag helt säker på!
Min Älskling / 1 kommentarer


johanna

svar: svår fråga, jag började väl med att köpa lite blommor och lite olika papper, men sen tänkte jag att jag kan ju inte scrappa utan album så då köpte jag ett på panduro, där finns det många fina :) Jag ´har beställt rätt mycket från panduro eftersom allt inte finns i affär. men jag köpte inget startpaket.. :P Har du? Jag trodde inte du visste var det var för ett tag sen? :P



PUBLICERAT: 2009-08-02, 19:06:22 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: