2009-08-02
 12:35:52

sista dagen hos andres syster

Hej :) Jag sitter hemma hos Andres syster just nu, hans syster och hennes kille kommer hem och ungefär en halv timme typ. så vi har städat mestadels av morgonen, bytt sängkläder, bytt handdukar, diskat, torkat av bänkar, dammsugit och tvättat golvet. ja ni fattar, det som man behöver göra när man lånat någons lägenhet ;)

Igår gick vi hem till andre ifrån högsbo, en jävla promenad, men skönt var det :) iförsej har jag fått tre blåsor på fötterna. en gör stor på höger fot, och en medelstor på vänster fot och en liten blåsa på en utav tårna på högerfoten. gör ont som fan. men det är väl bara att vänta på att det läker o blir bättre, haha.

Igårkväll var Andre med Sami, och jag satt hemma. men jag tog bussen runt 2 tiden och så hoppade andre på i stan och så åkte vi till hans syster tillsammans :) skönt att slippa sova ensam :D  även om det blev lite sent.. blev jagad av en man som stod i buskarna, men jag hann på bussen innan han hann ikapp mig. läskigt som fan, hatar att vara ute i mörket så sent helt ensam.. för jag ska alltid lyckas bli drabbad av saker för att jag är så rädd.

nu ska jag kolla bloglovin och facebook sen ställa datorn på sin plats och sen kolla på tv tills malin och davy kommer :) mysa med älskling tills dess kanske =)  puss!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: