2009-08-05
 20:39:26

sluta med godis är nog det svåraste jag någonsin försökt med

sitter hemma hos älskling, vi har hyrt film och köpt lite smågott.. jag fick nötter :) inget godis, men kanske smakar en bit choklad av älskling, skulle inte sitta fel. men fan finnarna kommer direkt, så irriterande att jag itne kan äta någonting.. därför drar jag enr med så mycket som möjligt, försöker iaf för jag ser ut som FAEN i ansiktet, sant.. så svårt att sluta medgottigheter för det är ju så jädrans gott. riktigt svårt att vara utan det. när vi börjar skolan igen blir det nog ännu svårare! alla som går till affären utanför skolan på rasterna, alla som komemr in med en massa gott och läskas, hur ska jag kunna låta bli? men jag ska inte fortsätta som jag gjorde innan sommaren. köpte minst en grej VARJE dag. inte hälsosamt varken för kroppen o pengarna! så jag måste lära mig nu redan innan vi börjar skolan för ska jag börja direkt när vi börjar skolan så kommer det bli riktigt jäkla svårt, blir nog lite enklare om jag börjar redan innan. elller vad tror ni? någon som har tips på hur man slutar elr drar ner på godiset på ett hyfsat lätt sätt? saker man kan ersätta gott med? som inte smakar skit? haha. tar gärna emot tips!

ha dt :)
Tankar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: