2009-08-12
 00:38:28

smådetaljer

nu har jag ändrat lite smådetaljer som typsnitt i rubrik och menyn.. får duga såhär.. de typsnitten som jag hade valt finns ju inte på alla datorer, så på andres och marcus dator så såg det helt annorlunda ut och rubriken blev gör stor, så jag fick välja ett tråkigt typsnitt istället. men det får duga. vad tycker ni? säg nu faktiskt! ska sitta och fixa lite smådetaljer ännu en liten stund, samtidigt som jag pratar med dennistennis på msn.

om vi flyttar till gerrebacka så ska jag fan umgås mer med honom för varken jag eller han känner någon i det området! vi får rädda varandra, haha. eller vad säger du dennis? hoppas ändå att jag och mamma flyttar dit för jag vill verkligen komma härifrån, komma ifrån skiten här i biskop och i denna lägenheten. låter det vettigt? i mina öron gör det verkligen det. haha.

nu blire lite mer detaljer, sen sängen tror jag.. blir nog inget skrivandes på min bok, min rygg värker alldeles för mycket för det. och klockan börjar bli lite mkt.. även om jag ibland kan sitta uppe till 5. men det ska jag då inte göra idag, haha det kommer säkert bli så ändå! haha

skriver sen säkert! ha dt så länge =)
Bloggdesign / 2 kommentarer


Mikaela

hejhej



PUBLICERAT: 2009-08-12, 02:09:31 | URL: http://mikaaelajacobsson.blogg.se/
Marie

Hejsan, vad tycker du om låten i mitt senaste inlägg? Kraam



PUBLICERAT: 2009-08-12, 04:17:15 | URL: http://marrwie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: