2009-08-09
 15:32:06

städning

nu blire tamejfan till att städa, jag mår illa men detta måste göras. har skitit i det rätt länge nu och nu får det vara slut på det! måste börja nu annars skjuter jag bara på tiden & tillslut så komme rjag vara med älskling & då kommer jag strunta i det igen, så nu blire städning! för att göra det roligare att städa spelar jag musik på hög nivå =) kan nog inte bli bättre, just för tillfället. haha

dessutom ska jag städa för att rensa tankarna, är så grymt avundsjuk på johanna! jag har velat ha en systemkamera läänge nu. och hon köpte en idag! ussch på dig johanna, xD jag vill med ha! jag vill ha pengar =( men ska köpa en ny digitalkamera om några dagar iaf, det jag har råd med. hah.. mina kameror är ju sönder, så jag behöver verkligen en. har sett en på netonnet för 1290 :- som jag vill ha. en rosa ^^ haha. min färg!

nu - städning!
ha dt bra! skriver säkert snart x)
Städning / 1 kommentarer


johanna

well well.. den ska jag ha kvar. ifall det blir någon fest någongång som man inte vill riskera systemkameran för.. eller nåt sånt där du vet..... haha :P Yusra har tydligen också köpt en



PUBLICERAT: 2009-08-09, 15:52:15 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: