2009-08-05
 20:30:38

today and yesterday

hej, förlåt för usel uppdatering. men har inte riktigt orkat o haft tid till att skriva. ok ibland har jag väl haft tid men har inte orkat använda tiden till att sätta mig o skriva ett uselt blogginlägg eftersom det inte fanns så mycket att skriva om, igår satt jag hemma mest hela dagen. spelade och åt mat. haha. på kvällen kom dennis med moppen och så åkte vi ner till honom :) satt och kollade på medans han gjorde sallad till middag och som han skulle ha till jobbet dagen efter. det tog väl typ en timme...så är det när man heter dennis honkanen och är seg  i skallen! haha. sorry dennis. men efter det gjorde vi inte mkt alls, umgicks bara. runt 11 tiden, kanske, tog jag mig en promenad och på vägen mötte jag älskling och så hängde han med hem till mig så kollade vi på knowing :) bra film faktiskt, mkt värd att se ;)  efter det la vi oss i sängen, och han somnade väl efter en stund men jag låg uppe och kollade på en film på trean. weirdo film men faktiskt bra.

Idag gick jag och älskling upp någon gång mellan 11 och 1. kommer inte riktigt ihåg, blev kaos hemma så vi klädde på oss och åkte till stan. gick runt där en stund och hade det allmänt trevligt :) satte oss på ett café en stund med. jag köpte mig tre böcker förresten! gissa vilka! jo twlight böckerna! alla tre! nöjd som fan :) fast det var bara i pocket, men vad gör det, det är ju ändå samma böcker =) nu blire till o läsa! haha.

ha dt
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: