2009-08-18
 20:24:51

usel uppdatering, sorry

har varit i strömstad därför den dåliga uppdateringen, jag är med älskling nu och har haft en förjävlig dag så jag orkar verklgien inte skriva. det får räcka med att jag har haft svin kul med august mikael camilla och johan i strömstad! den enda som fattades var älskling. men ja har haft det riktigt skötn och trevligt. så skönt att komma hemifrån och ifrån göteborg för ett litet tag. kommer inte skriva så mycket mer de närmaste dagarna för jag ska iväg till öarna med några nära så jag kommer inte ha tillgång till internet. sorry.. men jag får se om jag skriver imon innan vi åker eller om jag skriver när vi kommer hem.

hoppas ni har det bra iallafall! för det ska jag ha det nu, komma hemifrån och slippa må dåligt. den här dagen har vart den värsta på länge.. så skönt att åka iväg imon.

vi hörs!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: