2009-08-22
 22:46:45

-

100 frågor.

Du:
1. Fullständigt namn? Mikaela Elin Jacobsson
2. Ålder? 16 snaaart 17
3. Vart bor du? Länsmansgården, göteborg
4. Bor tillsammans med? Mamma & pappa, en så länge.. förhoppningsvis inte så länge till.
5. Färg på ditt rum? rosa väggar?
6. Har du blåa ögon eller bruna? gröna är väl också ett alternativ?
7. När är du född? 1992
8. Klass? Startar snart andra året på gymnasiet!
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? nej inget riktigt.

Idag:
11. När gick du upp i morse?  jag och älskling vaknade typ. halv ett?
12. När ska du sova? sover ingen speciell tid nu på sommaren, men nu när skolan börjar så får det bli skärpning med det.
13. Duschat idag? nej ska göra det nu.
14. Kramat någon idag? ja! om en stund ska ja få kramas igen :)
15. Pussat någon idag? ja! & det ska jag med få göra om en stund! älskliiiiiiiiing.
16. Vad har du ätit idag? pannkakor två gånger om, frukost och kvällsmat. ingen middag nej..
17. Dagens klädsel? svarta legging och ett orange(låter inte så snyggt men ah..) linne. bilder kmr när jag får igång min mac!
18. Dagens smink? mascara, foundation och solpuder. första gången på länge!
19. Dagens sötnos? älskling, i stortsett varje dag!
20. Dagens roligaste? andres mamma, hehe.

Socialt:
21. Har du många vänner? jag hade, har inte haft kraften att hålla det så pga så många anledningar. de försöker inte så mkt själva så jag tröttnade.. men de jag har nu, räcker gott & väl, de är helt underbara! =)
22. Hatar du falska folk? varför skulle man gilla dom.
23. Vem kramade du senast? min älskling  (:
25. Hur många har varit otrogen mot dig?  ingen, vad jag vet?
27. Har du pojk-/flickvän?  ja och det är helt otroligt skönt
28. Vem pratade du med i telefon senast ? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? Älskling <3

Favorit:
31. Film? Har ingen direkt favorit men de finns många bra, changeling!!
32. Låt? Har inte heller någon favorit låt, men dagens låt är då fan behind these hazel eyes - kelly clarkson!
33. Mat? Kebabpizza eller tallrik? hihi
34. Dryck? oh..svårt.. gillar massor.. cola, fanta exotic, brämhults apelsin, mjölk, oboy! ojoj kan sitta här hela natten.
35. Färg? olika
36. Alkoholdryck? cider
37. Stad? Göteborg helt jävla klart! - då fan inte jävla stockholm som en viss camilla skrev! 
38. Land?  sverige är då ändå ett bra land, men jag skulle inte säga nej till ett hus i ett varmt land!
39. Ämne i skolan? Skapande verksamhet
40. Människa? Älskling =) eftersom han stöttar mig igenom allt.

Senaste:
41. Personen du tänkte på? tänker på andre hela tiden när jag inte är med honom! försöker lära mig det här att vara utan honom.
42. Personen du kysste? mmmmh... älskling såklart !
43. Gången du spydde? var ett tag sen nu, som tur är.. är glad så länge det varar.
44. Gången du grät? inatt..
45. Pizzan du åt? kebabpizza i strömstad! mums
46. Gången du var i Göteborg?  Bor ju här förfasigen!
47. Gången du var i Stockholm?  längesen nu, kelly clarkson med jessica?
48. Gången du var full? är inte full
49. Gången du var hög? aldrig.. usch på sånt där

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? båda
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? båda två!
54. Tvspel eller datorspel? dator
55. Singel eller upptagen?  upptagen, men andre stärnman! hihi
56. Ute eller inne? beror på vädret
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?  skit alltihop
58. Ragga eller bli uppraggad? -
59. Big Brother eller Paradise hotel?  big brother
60. Blont eller svart hår? brunt???
61. Hus eller lägenhet? jag vill bo i hus men jag bor i lägenhet.
62. Choklad eller lakrits? choklad!!!!
63. Göteborg eller Stockholm? GBG!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? båda två är tamejfan skit goda!
66. Pizza eller kebab?  kebabpizza? :)
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas?  båda två fan. så otroligt underbart
69. Leva eller dö? leva

Antal:
70. Personer du älskar? håller inte räkningen på det, jag bara älskar!
71. Personer du hatar?....
72. Gånger du varit full?....
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ....
74. Glassar du ätit på en dag?  det kan ha vart många
75. Festivaler du varit på/ska på detta år? ingen.
76. Gånger du haft minnesluckor? ingen antagligen
77. Gånger du varit hög?  aldrig i hela mitt liv!
78. Personer du saknar just nu? är några stycken men en saknar jag mest!
79. Gånger ditt hjärta brustit? det är några gånger.. men så länge mitt hjärta mår som det gör nu, vilar hos andre, så är det bra!

Vem:
80. Vart vill du idag? vara i andres famn
81. Ska du träffa imorgon? andre, hans familj. august, mikael & johan.. och mamma & pappa..
82. Sjöng du senast för? dennis
83. Hade du senast en msn-konversation med? johan oleniusson!
84. Spelade du tvspel med senast? älskling, som fan på hyppeln!
85. Vill du ta med på resa nu? ÄLSKLING CAMILLA AUGUST MIKAEL OCH JOHAAAAAN
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? mig själv
87. Förtjänar att dö? ingen jag känner
88. Är söt? några stycken ;)
89. Vill du sova jämsides med i natt?  vem tror ni? kan ni gissa? det kanske är för svårt? ;)

Vad:
90. Gör dig glad? vänner,familj, musik & älskling så klart!
91. Gör dig ledsen? en del saker
92. Vill du helst göra nu? duscha
93. Önskar du att du slapp göra? duscha haha
94. Vill du ha nu? älskling
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? massor!
96. Längtar du till? tills jag har masa pengar
97. Tycker du om dina betyg? duger, lite sent att göra något åt dom nu.. får satsa på högre betyg i de nya ämnen i stället!
98. Ångrar du i ditt liv? lite saker
99. Är det bästa som hänt dig? att jag träffade andre
100.Vad är klockan? 22:46 och nu ska jag duscha!!!!!
The one and only Mikaela / 1 kommentarer


camilla

ska du inte träffa mig idag :o :(



PUBLICERAT: 2009-08-23, 05:36:47 | URL: http://dencamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: