2009-08-12
 14:36:53

Puckelryggen i diskneyfilmen

Godmorgon, eller kanske goddag nu.
Vad gör ni för något? Själv sitter jag här även om jag inte borde.. ryggen är då inte bättre idag utan bara ännu värre. vaknade och märkte att ryggen kändes bra, så jag reste mig upp, kanske lite för fort och hastigt för helt plötsligt lät det som att något knäckte till i ryggen och jag skönk ihop till en boll. tog några sekunder och sen kunde jag resa på mig men inte fullt, gick som puckelryggen i ringaren i notre dam! gjorde ont så fort jag bara försökte sträcka på mig. Förstår inte vad som är felet med min rygg? Det är riktigt jobbigt att ha det såhär iallafall. kan inte göra något alls typ. Och nu när jag inte är med älskling så är det självklart att jag sitter vid datorn , och det gör ju knappast ryggen bättre. Men jag har legat i sängen hela morgonen och läst "Om jag kunde drömma - första twilight boken". Tillslut orkade jag inte ligga där mer så jag satte mig här. Ska nog ta mig en dusch om en stund :)

nu blire spel på facebook en liten stund, och skratta åt en fjortis tjej som jag undrar vad fan hon håller på med. :s SÖK PÅ YOUTUBE - Amandavardet.blogg.se - En helt sjuk tjej. man undrar ju om hon skämtar när hon står sådär framför spegeln och pratar så. eller om hon är fullständigt allvarlig och är sådan i verkligheten? Jag hade då skämts över mig själv isf. hahha...

nu ska jag kolla hennes blogg och fortsätta skratta åt henne, och samtidigt spela på facebook som jag skrev . skrver om en stund <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: