2009-08-31
 19:41:51

vann inte, men det var alltid kul ändå

Hej! Bowlingen igår var rolig . inte vann jag men det är alltid kul ändå :) efteråt åt vi på burger king, jag johan mikael andre julia och jimmy :) bea åkte hem till johan och camilla åkte hem. efter det åkte jag och älskling hem till honom, hämtade hans saker och så åkte vi hem till mig :)
Idag hade vi skola, började halv 9 med engelska och sedan Matematik. efter det var det idrott där vi körde lite lekar där vi fick springa. var helt slut efter det och riktigt hungrig, och självklart ska det då inte finnas något ris kvar! fick ihop till en liten portion men var fortfarande riktigt hungrig. fick köpt mig en korv med bröd. efter lunchen hade vi sceniskt musikprojekt, gick igenom kursplanen lite snabbt och pratade om vad kursen gick ut på. efter det hade vi ensamble, repade på Sommarnatt igen och det gick väl. den sitter väl och så, smådetaljer och känslan kvar. Stannade kvar lite efter skolan och började kolla på min låt, Barn av vår tid. gick väl, men alla gav upp och ville gå hem så vi la ner. jag julia och camilla gick till gymmet och tränade intervall. åkte sedan hem, åt mat och nu sitter jag här =)

Vad gör ni idag? Jag ska kolla bloglovin nu och facebook. sen ska jag visa er bilder som ni inte fått se än och sen städa mitt rum till bra musik! :)

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: