2009-08-10
 21:31:31

hemma hos älskling


Hej, jag sitter hemma hos älskling medan han är ute och övningskör :) undra om det går bra, haha. när han kommer hem igen så ska vi kolla på film, vad gör ni för något? och vad ska ni göra resten av kvällen? och vad fan har ni gjort hela dagen? haha. jag och älskling åkte in till stan förut och satte oss på condecco. andre tog en hallonpaj och jag en blåbärspaj. gott vare :) med massa vaniljkräm, har vart sugen på det i flera dagar! nu ska ja kolla facebook och min mail, maila ulrika om ett jobb och sen läsa ut slumdog millionaire om jag hinner innan älskling är tillbaka! ha en trevlig kväll =)

skaffa oss ett eget företag camilla? haha...

Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


camilla

jajjemensan!



PUBLICERAT: 2009-08-10, 21:57:58 | URL: http://dencamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: