2009-08-14
 00:10:01

var bara tvungen, vill inte lägga mig!

DIG:

1. Hur lång är du? - 170 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor? - Fråga mig inte! Jag vet inte, har aldrig vetat! men det kommer väl...

3. Vad pluggar du? - Musik!

4. Har du långt hår? - Inte direkt långt, men medellångt typ.

5. Vilken hårfärg har du? - typ brunt? olika nyanser av brunt typ.. lite oranget på vissa ställen xP hehe..

6. Sminkar du dig? - Med Mascara bara typ

7. Har du haft sex denna månaden? -  jaoo... haha

9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?- fula orangea xD

10. Har du kysst någon idag? - ja!! ofc



FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - ja men inte så länge till, hoppas jag

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Ingen av dom är bäst. de är lika bra

3. Hur många syskon har du? - 1 storasyster :)

4. Vad är det senaste du sa till din pappa? nej jag ska inte - när han sa sitt inte uppe förlänge nu när du ska upp tidigt imon.

5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Pannkakor. haha

6. Hur många ställen har du bott på? - Ganska många, men bara runt om i länsmansgården, det ska bli ändring på det snart!

7. Vem i din familj stör du dig mest på?- båda två eftersom båda två beter sig som barnungar

8. Vilken familjemedlem är snällast? - oj.. vet inte x)

9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - det var riktigt längesen, för längesen



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - skulle träffat dennis idag, men så blev de inte

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - avslutningen - hos camilla :)

3. Har du kysst nån kompis? -  När jag var tillsammans med min bästavän, kanske? haha-

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja han är min bästa vän :)

5. Vem har du varit kompis med längst? - Cim köster, även om vi inte umgås så mkt längre.

6. Vem/Vilka känner dig bäst? - Dennis & älskling

7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - ehm vet ej

8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Ja om hon fråga

9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nej, jag umgås med dom jag känner för.



KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - tights och en skön tröja

2. Har du bytt om idag? - ja

3. Favorittröja? - Har ingen favorittröja

4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Kallingar? :D haha

5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja

6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Många! så störande när det blir så..

7. Har du handlat kläder genom internet? - Nej, men skulle vilja. men frakten kostar ju, känns så onödigt då när man kan gå till affären istället

8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - nej känner inte att jag behöver det

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - tighta läder byxor kanske?

10. Vad använder du för skor? - Svarta tygskor eller mina blåvit randiga converse


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja, om dom inte lyssnar

2. Klä dig annorlunda? - Jag klär mig i det jag vill

3. Vara dig själv? - ja?

4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja

5. Fisa inför din pojk/flickvän? - vågar, men vill inte. känns som att det gått lite långt när man böjar göra det. lite vett måste man ju ändå ha.

6. Pierca dej? - Jag vågar inte men jag vill!

7. Ge dig på utmaningar? - jadå :)

8. Ha sex på offentlig plats? - Haha ...

9. Vara omogen? - Ja ibland så

10. Äta små kryp ? - Nej usch fyfan

The one and only Mikaela / 1 kommentarer


Marie

huhu kul att läsa, nu vet jag lite merom dig. HEHE



PUBLICERAT: 2009-08-14, 00:17:24 | URL: http://marrwie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: