2009-08-29
 11:35:24

Yesterday

Hej på er :)

Igår vare fredag, skola självklart. Först Ensamble där vi började med Sommarnatt, julia är lead. det gick bättre än väntat faktiskt, dt kanske kan bli bra det här. vi får väl se. nästa låt vi ska göra är barn av vår tid, och gissa vem som ska sjunga den då.. jo självklart ska jag få sånna gubblåtar! men jag ska göra mitt bästa iallafall.. sen hade vi skapande verksamhet där vi lyssnade på konserten vi hade innan sommarlovet. konserten där vi spelade egengjorda låtar och uddevalla barnen var där och uppträdde med. precis när vi kom till min grupp så slutade lektionen så vi ska lyssna vidare nästa vecka.

Som sista lektion hade vi kultur och idéhistoria. Vi fick böcker och gick igenom lite smågrejer, jag hängde inte med så mycket för just påd en lektionen så kom tröttheten som en stor bomb. höll på att somna flera gånger..äntligen var lektionen över och jag och andre gick till gymmet för att hämta min plånbok där som jag glömde igår. sen tog vi spårvagnen hem, jörgen kom och lämnade elin en stund efter att jag kommit hem. efter en liten liten stund åkte vi till backaplan för att köpa en present till min mamma, hon fyllde år igår. sen tog jag och andre varsin mjukglass och så fick elin smaka hela tiden ;)

På kvällen var vi hemma hos andre och åt mat. och sen gick vi hem till mig, elin somnade snabbt. jag och andre kollade på män som hatar kvinnor till klockan halv 3 på natten. sen gick vi ner och la oss.

Vaknade lite efter 9 imorse, då låg elin och pratade för sig själv i sängen. så vi gick uoo, hon fick gröt och så gjorde jag fattiga riddare till mig och älskling. nu är älskling med daniel och elin ligger och sover middag. när hon vaknar igen ska jag ringa mormor och kolla om jasmin och alex är där. för då kan vi åka dit :) men ska ändå dit senare idag, för vi ska fira mamma där :)

Jag skriver säkert sen, ledsen att det blev ett så långt inlägg. hoppas ni orkar läsa! haha.
Puss!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: