2009-08-09
 11:56:32

yesterday

hej, sorry för otroligt dålig uppdatering igår. men gick upp runt åtta med elin, klädde på henne och mig  själv och gick upp till carolina. skulle passa alla tre ungarna, elin alex och jasmin. gick ju som det gick. fick en glasbit i fingret, brände handen i ugnen och massa annat . men det gick väl bra tillslut :) haha.. efter några timmar åkte vi till sillvik och solade. myste, lekte och badade. andre var också med, och andres syser och hennes kompis mötte vi där. carolina kom och hämtade alex och jasmin vid easystore påvägen hem. och jag och andre och elin gick hem till andre satt i trädgården en stund, sen åt elin mat. gick in och så åt dom andra mat o jag & elin smakade. sen duschade andre och sen gick vi hem. klockan hade då blivit rätt mycket, och det tog ingen lång stund innan elin somnade :)

jag och älskling tog en bad och kollade sen på the pianist på tv.
nu ska jag leka med elin tills hon ska hem! puss
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: