2009-12-16
 21:00:12

091216 - bara en fråga kvar på samhällsuppgiften

Godkväll på er läsare.
Jag har precis blivit färdig med en av de stora frågorna i samhällsuppgiften. Har en enda fråga kvar och den e cpjobbig så jag tar den imorgon när jag och andre ska plugga och göra färdigt allt som inte är klart. sista dagen innan terminen e slut så vi har tills imorgon kväll på oss att göra klart den. Så de fixar jag imorgon. Jag ska spela en liten stund nu sen kanske jag sätter mig med naturkunskapsupggiften, har la typ fyra små frågor kvar att göra. det fixar jag när jag väl sätter mig med det. så jag tar det antingen om en stund eller imorgon.

vad gör ni? (:
Jag saknar min älskling som kommer sen men sent.. vill att han ska komma NU! men han är och har det mysigt hos sin syster. så jag får allt vänta, ;) haha.

Skriver säkert senare <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: