2009-12-27
 20:42:40

Badskum

Är det någon mer än jag som älskar att lägga i tvål i badkarsvattnet medan man fyller det så att det blir en massa skum som man sen lägger sig i och så luktar det jättegott! :)

Fick en Lacoste parfym av min moster Kajsa i julklapp. Fick också med en bodylotion som luktar likadant + någon gel man ska ha i badvattnet. Gissa om jag använder den? OM jag gör! Haha. Varje gång jag badar åker litegrann ner i vattnet. Skum och luktar gott! Kan inte låta bli. Tycker det är så mysigt :)

Är tråkigt att hos pappa har vi inget badkar utan har bara en dusch så där kan jag inte använda sånt =/ Men det är skönt att stå upp och duscha ibland med. haha.. i varmt rinnande vatten!

Har ni badkar eller dusch? Om ni har dusch använder ni då tvål/gel/annat för att få skum och få det att lukta extra gott? :) tell me! :D

En extra sak är att tända ljus i hela badrummet och släcka alla lampor.. lägga sig i det varma vattnet med massa skum och god lukt! Ett extra plus är ju med en pojkvän i med!  ;)


Tankar / 1 kommentarer


Anonym ;)

Hej!

jag känner inte dig, o du inte mig, men jag gillar att läsa din blogg. på ett sett känner jag igen mig i dig, du skriver så vardagligt, gör dig inte till så jävla mycket o överdriver osånt.. det kan va skönt att läsa om nån som också kan vara hemma en lördag utan att festa.. ( oki jag e inte värsta nörden :P, bara så du vet)... men många gånger känner jag igen mig i det du skriver :) t ex saker om din familj o din kille o sånt, :) jag tycker du ska ha på dig en vanligt svart klänning på nyår, alltdi kul att vara lite festklädd :) hoppas det blir braa, , o jag älskar att bada, men det blir så otroligt trångt att bada med sin pojkvän i ett vanligt badkar hahah:P så vi ger upp efter typ 15 minuter :P:) fast det e klart, de e ju mysigt med!, aja nu har jag skrivit en massa konstigt osammanhängande :D ha det bra :D Pusss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: