2009-12-29
 18:44:34

bara för att...

OM DIG
Namn -
Mikaela Jacobsson
Bor - Göteborg
Syskon - En storasyster, Jennie.
Född - 27 november 2009

Ögonfärg -grön-blå
Längd - 170 cm
Höger eller vänsterhänt - högerhänt

Stjärntecken -skytten
Hårfärg - Brunt typ. försökte färga det lite rött för några dagar sen men det gick ju som det gick. haha

DAGENS
Låt - har ingen dagenslåt ännu faktiskt.

Saknad - just nu, älskling. men var med honom förut :)
Kläder - nya jeans, nytt linne, kofta, halsband och nya skor :)
Mat - pasta med kyckling och curry
Köp - en necessär, en plånbok, dusch/rak grejer från rfsu. och en deodrant (:
Göra sen - sitta här hemma och bara slappa! ska nog hem och sova hos älskling ikväll ;)
Godis - pepparkaksdeg, haha.


SVARA ÄRLIGT
tycker du om att plocka svamp - hmm.. tror inte det haha
Tycker du om godis - Haha! OM jag gör! :D
Hur många ggr i veckan äter du godis - vet inte.. men Ofta..
Äter du ofta nyttigt mat - Haha noo..
Du ger mycket komplimanger till andra - Till min älskling ja :p ;)
Är du nöjd med ditt förnamn - Det funkar :)
Du tycker du själv är smart - haha.. inte så.
Vad är sämst hos dig - inget tålamod
Vad är bäst hos dig - hmm.. svårt du.
Har du bra självförtroende - Ibland.
Hur många timmar om dagen sitter du vid dator - inte så ofta faktiskt. bara när jag inte är med andre, vilket kanske inte är så ofta, haha.
Du tycker om att vara med det andra könet - Jodå!!
Känner du dina grannar bra - nej, har inte bott här så länge
Är du en Björn Borg-fjortis - nej men har ett par trosor
Vad är det första du tänker på ordet skola? - börjar om en vecka!
Har du någon gång skolkat - jao..
Spelar du något instrument - Sjunger, precis lärt mig lite bas ;) vill lära mig gitarr. kan lite piano :D
Sporter/aktiviteter har du gått i - Dans? haha.. friidrott ett tag.
Har du några tatueringar - nej men vill ha
Hur många ggr tittar du dig i spegeln per dag -varje gång jag går förbi en spegel ^^
Tycker du om djur - Älskar dem! speciellt min sötnos diesel!

BRUKAR DU

Sova - Ja klart ?
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Klä dig i svart - Ja ganska ofta
Lita på folk - Har svårt för att lita på folk.
Drömmar mardrömmar - ibland ja
Gå i skolan -Ja fem dagar i veckan
Gå i kyrkan - nej
Vilja dö - Ibland när allt e helvete känner jag för de.

HAR DU/ÄR DU
För många vänner - nej
Någon psykisk sjukdom -nej
Skadat någon - hur då?
Färgat håret - ja
Några piercingar - nej men vill ha
Egen dator - ja tre stycken
Gjort bort dig rejält - haha ja
snäll -ja då
Söt - Jag hoppas det
Klantig - ja!

The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: