2009-12-27
 20:24:24

behöver eran hjälp..

Jag behöver hjälp, vad ska man ha på sig på nyår?
Något lätt inte för mycket.
Vet inte ens vad jag ska göra ännu.. André vill att jag hänger med till Skepplanda om de ska åka dit, men jag vet att jag aldrig kommer att få åka dit för mamma och pappa. men jag hoppas.. åker jag itne dit så får jag väl sitta hemma på nyår.. fun.

men ifall jag åker, vad ska jag ha på mig? :) haha.
Jag ska alltså isf vara med andres vänner, killkompisar... och behöver därför inget jättespeciellt så utan något lite mer än vanliga kläder. så help me! PLEASE =)

haha!

Outfits / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Annars får du komma till mig!



PUBLICERAT: 2009-12-27, 20:33:43 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: