2009-12-24
 00:27:59

Blogglista, ja..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min pojkvän kom hem till mig efter jobbet med godis och gott, och sov med mig! sista natten ihop innan han åker till floda.

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan:satt här och lätste bloggar.

Det sista du sa högt: vad räknas som högt? hmm.. härmade min mamma på parkeringen förut, ganska högt.


Det senaste någon sa till dig: nu går den visst tjugo över tolv..


Vad har du druckit idag: fanta, fanta exotic och hemmagjord fanta ;)


Vad var det senaste du åt: pasta med bacon

Vad var det senaste du köpte: Kanelbulle efter kanelbulle..


Vad är det för färg på din ytterdörr: trä?


Vad är det för väder hos dig nu: kallt och snöigt


Godaste glassmaken: Hmm... choklad, (ben & jerry´s)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det finns säkert.


Sover du tungt: beror helt på hur trött jag varit.


Drömmer du mardrömmar: Det händer..


Trivs du med ditt jobb: Har inget fast jobb utan extra arbetar på min mammas jobb.. jobbet vi fått de senaste har varit förjävligt! jag gjorde det förra julen med men minns inte att det var så här kallt och jobbigt då.. usch.. tur så har vi bara två dagar kvar där.


Favoritklädsel: Sköna, haha.


Favoritlåt just nu: Har ingen direkt favorit. gillar mycket.

Vad ser du om du tittar till höger: min fondvägg.


Vad gör dig glad just nu: Är glad över mycket. Men också mycket som tynger mig. ledsen att jag inte ska få träffa älskling på tre dagar ;(

Vad ska du göra härnäst: göra färdigt den här och läsa lite mer bloggar. sen sova :)


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Trött! saknar älskling redan nu.


Favoritgodis: Choklad eller surt godis!


Kläder just nu: sovshorts och t-shirt


Sommarplaner: inget planerat än


Hur många kuddar sover du med: så många som finns^^


Spelar du något instrument: pyttelite piano. vill lära mig gitarr och har precis lärt mig lite bas :) hihi.


Morgon eller nattmänniska: Natt!

Vad är viktigast för dig: Vänner, familj och älskling.


Är du kittlig: ja!!


Snarkar du: Vet inte? haha


Stjärntecken: Skytte.


Äckligaste insekten: Jag hatar alla insekter.


Längtar du mest efter just nu: Min älskling.
The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: