2009-12-08
 17:36:27

TJEJKVÄLL!

i fredags var Erika, Camilla och Julia med mig hemma hos pappa. Vi kollade på en film, kollade på idol, och hade det allmänt jävla kul. Camilla bakade tårtbottnar med ;) fan cad kul vi hade iallafall. vi var hemma hos pappa och hade basse med oss, blev lite små fajter mellan honom och min katt. haha, alla hundar och katter går ju liksom inte ihop. ;) med det fixade sig. senare gick vi hem till mamma och tog tårtbottnarna med oss och basse. hemma hos mamma bakade vi klart tårtan och sen satt vi bara och pratade en massa tjejsnack. jag behöver verkligen en kväll som denna. var riktigt roligt och trevligt! :) det var riktigt längesen :D somnade inte så värst tidigt heller kan man ju inte säga.. haha

Här får ni se. haha:

Den söta Erika björck


min sötnos camilla larsson


eriiiikaaa











började baka tårtan hemma hos mamma. haha




Photos / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Underbar kväll, kände att jag behövde den <3

Älskar MikaelaJacobsson.



PUBLICERAT: 2009-12-08, 18:33:39 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: