2009-12-29
 19:46:08

fix i garderoben är det som gäller nu...

Jag var precis och tömde äckel kattlådan, tog och dammsög toaletten och mitt rum på samma gång. behövdes kan jag ju säga! haha.

Nu har jag precis lagt iordning lite bilder på datorn, och nu ska jag fixa i min garderob vilket är mycket behövligt! haha. vet inte var jag har allt nu.. innan hade jag en låda för linnen, en för underkläder som strumpor trosor och bh´s. en hylla för jeans och en låda för t-shirt och tunna långärmade. och så hade jag upphängda tjocktröjor och klänningar. nu ligger allt blandat på alla möjliga ställen så det är änna dags att fixa detta nu, och HÅLLA det så! haha.

kommer snart! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: