2009-12-23
 23:56:16

förlåt mig..

Förlåt för min riktigt usla uppdatering men jag har varit riktigt upptagen de senaste dagarna, har jobbat från 12:00-20:00 måndag och tisdag. Idag jobbade jag från 11:00-19:00 fast var hemma typ 9? måndag och tisdag var jag också typ hemma nio-tio.. så jag har varit helt slut varje dag. kommit hem och ätit middag, suttit i soffan framför tvn med andre och mamma och somnat tidigt. har varit så himla trött varje dag. inte orkat göra ett skit. fick handlat mina julklappar igår kväll efter jobbet. hade en timme på mig.. stressade fram och tillbaka som fan. men jag hann tillslut.

ni kanske förstår varför jag inte skrivit. jag passar på att skriva nu när jag sitter vid datorn, vilket jag inte gjort på flera dagar. minns inte ens när det var senast. Camilla är här, just nu är hon och duschar. imorgon åker vi till hyppeln. ska fira jul där. och camilla ska med :) trevligttrevligt!

känns som att mina ögon ska gå ihop vilket ögonblick som helst.. blir att sova snart.. upp ganska tidigt imorgon med.
puss! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: