2009-12-13
 22:52:43

Fredag :)

I fredags var det skola, började klockan 12 och hade skapande verksamhet. skulle göra en visa i 6/8 takt på 30 minuter... jag mådde helt sjukt illa så jag kunde inte vara med.. svek min älskling andre så han fick göra det själv, i sista sekund gick han upp och körde några ackord men ingen sång =/ mitt fel.. sorry..

efter det var det dags för kultur och idéhistoria. taskiga daniel othfors kom med ett oförberett prov för att testa hur mkt vi lärt oss utantill under denna första termin. fyfan.. kunde ingenting! osmarta jag..

sen slutade vi och då skulle jag och camilla larsson åka och jobba.. blev upphämtade på centralstationen kvart i 3 och jobbade till halv 7. camilla åkte hem och jag till centralen. skulle möta erika för att åka hem till mig. medan jag väntade träffade jag Jimmy Lindberg, Tommy Nieminen och Niclas Lerthovirta ;) Det var mycket trevligt, var ju hur längesen som helst man träffade dom. så det var kul! :) satt med dom i typ 40 minuter och snackade, de e lika galna och larviga som vanligt ;D

När Erika kom åkte vi hem till min pappa, mötte andre och skulle kolla idol, august kom också dit :)
Erik vann, vilket var mycket bra. jag har inte gillat Calle under hela denna resan. det enda som var bra med honom var att han utvecklades under denna idolresan men han var fortfarande tråkig och inte något speciellt.. erik var också ganska tråkig tkr jag, men riktigt jävla grym på att sjunga! drf var han värd vinsten! jag har velat hela tiden att Tove skulle vinna men hon kom tyvärr bara trea. men man kommer nog få höra mycket från henne ändå :D

När idol var slut så skulle August åka hem och Andre skulle till Daniel. Erika stannade och vi spelade lite tv-spel. kul! :) kollade bilder mitt i natten och la oss inte förrän runt 3-tiden.  var mycket trevligt att ha henne där istället för att sitta ensam en fredagkväll.

vad gjorde ni andra i fredags? tell me! :)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: