2009-12-30
 14:26:14

hejhej

Hej på er :)

Jag är hemma nu, igårkväll kom andre hit och så gick vi hem till honom. Han satte sig och spelade CS och jag la mig och läste Marilyn Manson´s biografi. den verkar vara jävligt intressant faktiskt :) sen la vi oss och kollade på tv och det tog inte en lång stund innan jag somnade faktiskt, har varit riktigt trött nu varje dag hela lovet.. hoppas jag piggnar till snart!

Idag har jag varit på Djursjukhuset med Diesel och vaccinerat honom mot Kattpest och kattsnuva. om en månad är det dags för en spruta till. 310 kronor per spruta! yeah. har jag säkert råd med, men det är min lilla katt värd. han får inte bli sjuk :)

nu ska jag göra mig iordning för ska på bio med Jasmin! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: