2009-12-08
 09:36:15

hemma från skolan

Hej på er. förlåt att jag inte skrev något igår men det hände en del grejer och jag bara kunde inte.. men nu är jag här iallafall. blir ingen skola för mig idag för vaknade upp 4 inatt och mådde piss jävla dåligt.. snurrig, huvudvärk, svettig och var riktigt illamående. efter en stunds liggande i sängen och försöka somna om blev dt värre och jag sprang in på toa, spydde.. fyfan.. hatar känslan av att spy.. fan alltså. som att jag har tid att vara sjuk nu. nationellt prov imorgon!

men idag ska jag få mycket gjort även om jag är sjuk. känner att jag kan passa på när jag ändå är hemma hela dagen. så onödigt att bara ligga och slösa en massa jävla tid även om jag e helt slut. så ska plugga mycket, plocka iordning och städa i mitt rum. kanske möblera om lite grann.. är hos pappa den här veckan om det är någon som är intresserad! :p
ska fixa en ny bloggheader, duscha och lite så där. ah ni fattar. jag ska då inte bara ligga och lata mig iallafall.. då kommer jag få panik.

vad gör ni andra idag? skola? jobb? lediga? tell me! (:
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: