2009-12-10
 23:51:14

hemma hos andre

Godkväll!
Jag kom typ precis hem till andre, har varit en jävla dag i skolan. inte mått speciellt bra inte, men konserten gick bra. kul att spela bas istälelt för att sjunga iaf, göra lite nytt och lära mig nya grejer! :) kul att utvecklas! visste inte hur en bas funkade alls innan :o men nu vet jag! typ xD

Tack till erika och min mamma som var där... ingen av alla de jag bjöd kom dit. antingen var de för trötta eller hade något annat "viktigt" för sig som dök upp en timme innan konsert.. jaja.. verkar som att jag måste vara riktigt odräglig för ingen kommer ju längre.. inte ens på mitt kalas kunde mina närmaste släktingar dyka upp inte.. inte ens hörde de av sig. lr ah.. mm.. känns kul. försöker att inte bry mig eller ta illa upp. inte så lätt när man mår riktigt dåligt redan..

tänker itne sitta och beklaga mig i min blogg, tycker det är lågt att bortförklara sig eller klaga så i en blogg. tycker man något så ska man ta upp det med den personen. men jag har försökt och det har inte verkat hjälpa.. vad ska man göra.. önskar saker och ting vore annorlunda.. önskar man hade annan kontakt och koppling till sina närmsta.. blir man bjuden till något så hade jag velat att man VILL komma.. ingen som verkar vilja det längre.. lr ah.. vissa har ju inte kommit på mina konsert någon gång under 1 och ett halvt år. det kan ju inte ALLTID komma något annat ivägen? eller?... känns lite konstigt.. men ah.. de e väl bara jag som e konstig.. jag som gör fel ochmig som de är fel på. det är ju så man känner sig iallafall.. så de får mig att känna.. 

ställ upp och kom om jag ber er och jag behöver ert stöd.. vill visa vad jag gör och vad jag kan för mina nära men ingen verkar vilja se.. ledsamt men är väl bara att acceptera..

sorry för allt klag men var tvungen att skriva av mig.. mår riktigt allmänt jävla dåligt inom mig.. minsta lilla och tårarna kommer.. ingen verkar förstå hur jävla dåligt jag mår.. det är självklart så mycket mer synd om alla andra.. det är väl så då. får väl lyssna på dom, för de lyssnar ju inte på mig. orkar inte försöka få lite tröst från mina nära längre..

ha det hej!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Du behöver inte tacka för det vännen, kommer alltid.

Finns här för dig, i alla lägen <3



PUBLICERAT: 2009-12-11, 17:35:47 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: