2009-12-01
 20:38:46

i am back (:

Hej, I´m back! vart trodde ni att jag hade tagit vägen? jag är kvar, jag lovar. har bara tagit en paus, har haft mkt att göra de senaste dagarna och har inte riktigt haft tid/ork till att skriva här.

 

Har iallafall hunnit, fylla år, myskväll med älskling, haft kalas, filmkväll med älskling och pappa, slappa, varit på bio med erika och camilla, varit i skolan, pluggat, m.m. ja har gjort en del ändå. men nu är jag tillbaka! :)

 

Idag var jag på Media market med mamma, som present av henne och pappa fick jag en kamera, som inte var så värst bra ^^ så vi var och bytte den idag =) blev en Panasonic LUMIX FS62 (: Hoppas på att den är bra, men det sa han på mediamarket att den var. jag frågade om en liknande som den jag hade innan, för på mediamarket kostade den jag ville ha 2000 :o jag köpte den för 1290!  :S Weird, det här med priser. Men då sa han att den här var tillochmed bättre, den kostade 1590. Så nu litar jag på honom :O upp till bevis! kommer låta er få veta ;D

 

hoppas ni mår bra allihop!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: