2009-12-13
 23:09:21

Idag är det söndag....

Idag är det söndag och jag har jobbat idag med.. suck.. tröttsamt och kallt! men värt pengarna till slut när man fått dem =D

jobbade dock bara 3 timmar idag, vilket var bra. inte för kort och inte för lite timmar som inte e värda att jobba. tjänade ändå runt 300 kronor idag, lite mer. men 3 timmar går riktigt jävla segt det med, speciellt när man står utomhus mitt i vintern! kunde dessa jobb inte dykt upp under sommaren istället! så vi kunde stått i linne och shorts typ, skönt hade det iallafall varit! jäkla kalla vinter!

Klockan fyra åkte jag till skolan och träffade andre.. skulle öva på Storm inför uppvisningen. gick inte så bra, nej. får se hur det blir med det.

Åkte sen hem till pappa, packade och gick och köpte en pizza och gick hem till andre.
Nu sitter jag här, i andres sköna säng, i hans svin kalla rum! hoppas han kommer och kruper ner bredvid mig och värmer mig! haha :)

nu ska jag kolla lite till på internet och sen spela! om inte andre hinner komma, hoppas ni har en bra söndag! :)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: