2009-12-27
 20:34:29

Internet

Alltså, vad gör man vid datorn nu för tiden?
Jag bloggar, läser bloggar, kollar runt på facebook och kollar bilddagboken. Min mail. msn.

Men.. varför? slöseri med tiden. är inte speciellt intressant ändå. läsa om andras liv? varför gör man det? haha..
Vi är så nyfikna allihop att man måste få se skvaller hela tiden, haha. eller har jag fel?

Vad gör man på facebook liksom? läser saker som människro skrivit ? kollar människors bilder för att se vad som hänt på förra festen. m.m. ni fattar. man gör ju typ inget intressant ändå.

Nu ska jag leta skvaller och kolla om någon säljer en bra och billig platt tv på Blocket. önska mig lycka till med att hitta någon!

tack för mig! // Mikaela <3
Tankar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: