2009-12-18
 21:57:54

Jag är hemma hos mamma.

Hej på er.
Jag är nu hemma hos mamma, har precis ätit pizza och så. Idag har jag jobbat med camilla, julia och tijan. På allums parkering i 3,5 timme. även om det itne är mycket kanske så känns det som en evighet när man väl står där och jobbar i kylan. har varit riktigt jävla svin kallt idag med! har haft 4 par byxor på mig och 4 tröjor. frös som FAN ändå! så vet inte hur mkt kläder jag får ta på mig imorgon när vi ska jobba 6 och en halv timme!!! Kommer dö av kylan!

någon annan som extra jobbar någonstans? vad jobbar ni med? inomhus eller utomhus! tell me så kan vi prata om det :)

nu ska jag kolla runt litegrann sen lägga mig i soffan med mamma och kolla på tv.. jag är helt slut... orkar itne jobba lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag. måndag, tisdag och onsdag ska vi jobba 8 jävla timmar. förstår inte hur det ska gå.. aja nu behöver jag slappna av. får seom jag skriver mer idag.

pusshej! kram! ha dt :D
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: