2009-12-30
 20:26:51

jag är hemma

Hej. Jag är hemma igen och sitter i min säng med pappas lilla dator, en liten bloggdator. haha. en gubbe som inte ens bloggar har en bloggdator, grymt! haha.

Filmen var rolig, jag skrattade ganska ofta faktiskt. haha! min typ av film faktiskt. har någon av er sett den? vad tyckte ni isf? jag tycker inte bara den är för småbarn faktiskt, haha, jag är väl fortfarande ett litet barn innerst inne kanske ;)

Andre ligger här i min säng bredvid mig och jasmin sitter vid min dator, det är därför jag lånar pappas dator. för jag har inget att göra, ingen ro att ligga och titta på en tv, eftersom andre kollar på nyheterna vilket jag tycker är riktigt tråkigt just nu. kan inte sitta vid min dator eftersom jasmin sitter vid den. så jag tog pappas dator och bloggar lite ;) ska läsa andra bloggar när jag är klar här och kolla min mail och lite annat.

vad gör ni? jag väntar på att jasmins mamma kommer och hämtar henne och då ska jag och André hem till honom. får bilskjuts vilket är skönt.

nu ska jag interneta, haha.,. ha dt! <3
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

<3



PUBLICERAT: 2009-12-30, 20:40:34 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: