2009-12-29
 18:56:51

jag och min älskling


Vad heter ni?
Mikaela och Andre

Hur träffades ni?
Vi började i samma klass, tog några månader och sen började vi att ta kontakt, och så blev det som dt blev ;)

hur länge har ni varit tillsammans?
9 månader på lördag ;)

Är ni förlovade?
Nej

Bor ni ihop?
Nej men det känns så ibland , haha

Har ni barn?
Nej herregud

Har båda körkort?
Nej men min älskling ska ta snart, och jag ska snart börja ;)

Kommer du ihåg er första kyss?
ja! kommer ihåg hur nervös jag var. haha.

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Han gjorde det. (:

Vem är äldst?
Han är ett år äldre

Vem fyller först på året?
Han :)

Vem sjunger bäst?
Jag, antar jag haha

Håller ni i handen på stan?
Jag försöker ;) haha

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Vi tog några månader till att lära känna varandra innan vi blev ihop :)

Vad har ni gemensamt?
Vi har inte så jättemycket gemensamt faktiskt, men det tycker jag är bra. jag tycker det är bra att man gör saker som den ena gillar och sen andra saker som den andre gillar. man lär känna varandra ordentligt då känns det som :p



Blev du kär vid första ögonkastet?
Ne

Har ni stora framtidsplaner?
Har inte pratat om det så mycket, vi är fortfarande unga och det är bara onödigt att planera sånt redan nu. vi tar det som det kommer :) vi älskar varandra iaf :D

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja! han finns alltid där för mig och jag är ledsen

Har ni varit utomlands tillammans?
Nej :( men jag vill!!

Vilket är erat bästa minne?
Vi har många underbara minnen tillsammans :)

Vem lagar bäst mat?
Han!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Vi brukar vara hemma hos mig och kolla på film eller så ligger vi bara framför tvn och tar det lugnt. mysigt och skönt! :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Klart :)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, 10 minuter gångväg :D

Blir du lätt svartsjuk?
ja tyvärr.. men vi jobbar på det.

Brukar ni bråka?
Det händer

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Smsar.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hela han är vacker :) men han har vackra ögon :)

Vad använder ni för preventivmedel?
P-piller

Pratar någon av er i sömnen?
Jag tror inte det, haha.

Min Älskling / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: