2009-12-13
 22:44:42

klag...

Hej bloggen!
Jag vet att jag varit jättedålig på att skriva det senaste dagarna men jag har mina anledningar.. jah känner bara att om saker och ting inte blir bättre snart så vet jag inte vad jag gör. för jag orkar inte må såhär.. orkar verkligen inte. det måste få ett slut det här... känns som att jag har något jättetungt på axlarna som bara försöker trycka ner mig så fort jag försöker få något bra gjort. något som trycker ner mig så att jag itne kan andas.. något som styr över mig och mina val. känns skrämmande och läskigt.. känns som att människor bara försvinner och glider isär.. jag försöker och har försökt mitt yttersta att klara av dagarna och hålla kontakten med de som betyder för mig. men när man inte får något tillbaka så orkar jag inte mer. känns ingen mening.. varför bry sig om människor så mycket när de inte vill bry sig själva? förstår inte varför man gör så.. varför man inte bara vill ge upp även om man borde göra det direkt.. men jag kan inte..

förlåt för att jag klagar...
Tankar / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Finns alltid här, du betyder enormt mycket för mig.



PUBLICERAT: 2009-12-13, 22:47:53 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: