2009-12-16
 22:28:46

Ligger i sängen och kollar på tv...

Fan vad tiden verkar gå segt helt plötsligt, känns som att jag suttit här hemma ensam hur länge som helst.
Andre är fortfarande hemma hos sin syster och jag bara sitter och väntar!

Imorgon är det sista dagen i skolan, avslutning. fan vad skönt det ska bli. lite tråkigt att jag bara har imorgon efter skolan ledigt för börjar jobba på fredag och jobbar enda till på onsdag, ledig två dagar och sen jobbar jag två dagar till och sen är jag ledig igen. Skolan börjar den 7 januari igen.

Längtar efter jul, nyår och trippen till strömstad med vännerna. och bara slapp och mys! orkar egentligen inte jobba men vad gör man inte för pengar? måndag, tisdag och onsdag jobbar vi 8 timmar i rad, UTOMHUS! svin kallt och långtråkigt. tiden går så jävla segt att man vet inte vart man ska ta vägen. men det är skönt när det väl är över och man bara går och väntar på att få lönen den 25 januari. orkar inte vänta så länge men man är ju tvungen, hehe.

Längtar efter lönen jag får nu den 25 december. + studiebidrag. man får väl den innan jul förresten? Jag hoppas verkligen det för jag måste handla JULKLAPPAR! :)

Nu ska jag bara fortsätta ligga här och kolla på filmen på trean, även om jag sett den innan.. åh vad jag vill att andre ska komma hit NU!

pussåhej! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: