2009-12-13
 22:58:14

Lördag!

Lördag - vaknade runt 10 (11?) kanske? Gjorde mig iordning och sådär, sen skulle jag åka till centralstationen för att bli upphämtad och körd till jobbet, erika tog sällskap med mig till centralen och så åkte hon hem :)

Jag jobbade från 12 till 16:00 vilket var riktigt jobbigt. svin kallt! men kul ändå, roliga människor jobbar vi med. Camilla, julia och tijan. roligt gäng! ;)

Efter jobbet åkte jag till Wieselgrens - pizzeria där jag mötte min älskling och vi åt lite ;) köpte sen goa grejer och åkte hem till mig :) där vi höll till resten av lördagen. innan vi gick och la oss kollade vi på Saw 6, den var faktiskt bra :) kommer ihåg hur dålig 5an var men 6an var faktiskt bättre, vilket man inte trodde att den skulle vara. hehe.

sen sov vi! :)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: