2009-12-01
 22:30:46

my love, andré

Nu kommer min älskling när som helst, då ska jag bara gosa och mysa med honom resten av kvällen så jag skriver inte mer idag. kanske imorgon, men bara kanske. för imorgon firar vi faktiskt redan 8 månader ;) <3

 

Hoppas ni haft en bra tisdag idag iallafall! kram på er <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in gårdagens lucka, du kan fortfarande tävla om den också :)

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie :)



PUBLICERAT: 2009-12-02, 08:52:11 | URL: http://www.minnies.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: