2009-12-03
 22:46:00

ont i hela ***** kroppen.

Här är jag, sitter hemma hos mamma och har ont i hela jävla kroppen. och det är sjukt jobbigt. känner mig riktigt sjuk, hela kroppen e seg, huvudvärk, svettas samtidigt som jag fryser sönder? min kropp är kokhet samtidigt som håren reser sig på armarna pga kylan? vad är det för fel på mig? Tog svininfluensavaccin idag men detta känns inte som de biverkningar man kunde få.. känner mig verkligen SJUK! känner mig riktigt typ.. konstig!

Iaf, idag vare skola från 10:15 - 16:00 typ.. sen satt jag i kontrollrummet med camilla, erika och mikael och hade det riktigt trevligt och roligt. skönt att bara sitta så och snacka och lyssna på musik och sjunga med som en galning. :) haha. runt sex tiden drog vi oss, iaf jag erika camilla och andre. vi gick till McDonald´s och sen till hemköp en sväng, erika skulle köpa godis, självklart! haha.

Efter det åkte jag och Andre hem till honom, han bytte om, åt pannkakor snackade lite med sin bror och sen gick vi hem till mamma. här har vi inte gjort ett dugg vettigt, slappat.. duschat.. inget viktigt?.. nu kollar han på Ultimate Fighter och jag sitter här och nördar mig. pratar med erika på msn och försöker få tag i julia. JULIA SVARA! behöver prata om imorgon :) - Tjejkväll hemma hos mig, Jag, Camilla, Julia och Erika :) kommer bli underbart roligt och trevligt! :D

nu ska jag slappa runt på internet och sen nog gå och lägga mig, känner ju mig som sagt inte bra.. skriver säkert om en stund igen, kanske inte. 

Ha dt! <3
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

You make my day!

Geisha!!!!



PUBLICERAT: 2009-12-03, 22:55:32 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: